reklama

videl som krásnu ženu

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

videl som krásnu ženu 

prechádzať cez cestu 

pribrzdil som 

aj svet sa na chvíľu zastavil 

vplyvom neviditeľnej sily

jej priesvitnej blúzky 

obrovský vták jej preletel nad hlavou 

ona ho hltala očami 

do poslednej kvapky 

a halucinovala na mojej vlne 

v pozadí niekto kričal o pomoc 

no som známy svojou ľahostajnosťou 

k širšiemu okoliu 

venujem sa žene v blúzke 

pohľady sa nám nestretli 

avšak nikdy nezabudnem 

na iskru v tých očiach 

a ďakovné gesto zdvihnutou rukou 

ktorej dotyk som cítil na spotenej koži 

tak radím jednotku 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

a chladím sa džúsom 

pokračujem v dosť zbytočnej ceste 

Oliver Kajan

Oliver Kajan

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

vášnivý zberateľ bukowskeho a cobaina s potrebou podeliť sa Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu